Sunday 29 October 2017

Day Trading Strategier , Det Work Pdf


Det vinnande handelssystemet Stock Market Phenomenon - Gratis investerings - och handelsstrategi HUR JUST ETT ODD STOCK MARKET PHENOMENON GÖR MIG PHENOMENONEN - En upptäckt som förändrade det sätt jag handlar aktier Forever Detta är inte normalt. Folk gör inte bara denna typ av pengar på marknaden varje dag och det är sant. De, jag, som du inte sett i mitt vinnande handelssystem, gör jag ganska bra vinster på marknaden. Men inget som denna dag. Dagar som detta är ovanliga att säga minst, men de följer ofta nog att om du ville ha det, skulle du inte kunna handla något annat och göra ett ganska bra liv på det. Och dess darn är enkelt. Det är den enklaste marknadsinställningen jag någonsin sett. Jag gjorde 47.692.27 på en dag första gången jag utnyttjade detta fenomen och det här är en rapport om exakt hur jag gjorde det. De flesta tror att det är omöjligt åtminstone för den genomsnittliga näringsidkaren. Och den genomsnittliga näringsidkaren är naturligtvis skeptisk eftersom de inte gör denna typ av pengar och tror att det är omöjligt. Men jag bekräftar att det du läser verkligen skedde. Jag gjorde det med ett REAL PENGAR konto det här är inte pappershandel. Inte en av skärmdumparna i denna rapport retuscheras, ändras eller modifieras om resultatet i vilket fall som helst. Heres exakt vad som hände på den här casestudiedagen: För några år sedan märkte jag något märkligt på marknaden. Denna odditet uppträder ungefär 3 till 4 gånger varje år på en normal marknad, oftare när marknaden börjar bli flyktig som den gjorde från september 2008 till mars 2009. Jag studerade detta fenomen i ungefär 2 år innan jag fick nerverna att faktiskt börja handla det. Jag rekommenderar att du gör detsamma - studera det noga innan du handlar det och inte använda mycket pengar för att börja. Oroa dig inte, det händer ofta nog att du kommer att ha gott om möjligheter så skynda det inte. Jag började märka detta under hösten 2008 under marknadsnedgången. Volatiliteten var hög då. En dag var marknaden upp 500 poäng nästa var den ner 700 poäng. Man Om jag hade vetat om det under den perioden skulle du inte läsa denna rapport just nu. Jag skulle inte ha skrivit det för att Id nu är på en strand någonstans nippar till en fin, kall dryck som tittar på tidvalsrullen i att njuta av min vinst. Okej det är trevligt att drömma ändå, men medan jag njuter av den drycken kan du också satsa på att jag ser de första 30 minuterna av handel för att se om fenomenet händer den dagen Så min studie av den perioden från 2008-2009 öppnade mina ögon för något som är verkligen fenomenal. En marknadsavvikelse. en konstig händelse som av någon anledning fungerar. Och fungerar tillförlitligt bra. Så när jag såg det här fenomenet hända igen den 9 april 2009, dök jag in i handelshuvudet först och höll simma tills jag nådde slutet av poolen slutet på handeln för den dagen. Det började precis som jag förväntade mig. Marknaden var upp den dagen, DOW upp betydligt, SP500 gapped högre tillsammans med NASDAQ och inom de första 30 minuterna av handel kunde jag berätta att det hänt igen Theres ett enda investeringsfenomen som uppstår och när det gör de pengar som kan görs är bra, fenomenal. Första gången jag utnyttjade denna handel den 9 april 2009 tog jag denna skärmdump av min PL cirka 30 minuter in i handelssessionen: En närbild på PL: Jag testade bara vattnet för att se om saker skulle fungera ut. Du kommer märka att jag handlade två olika ETF: er. Den översta (symbol: URE) fungerade bättre än den andra (symbol: UYG) så jag bestämde mig för att handla topp ETF, URE. Som du kan säga hade jag redan en ganska bra session. Jag var upp 883.94. För de flesta investerare och handlare det är en ganska anständig dag och jag borde ha varit lycklig med det. Och jag var. Men den här dagen var annorlunda. Det var det jag kallar en True Trend dag eller Double T dag. Heres vad dagens slut såg ut: En närbild på PL: Jag handlade UYG lite mer och hamnade i positivt område för dagen 1.109.71 - men URE fungerade bättre och jag spenderade min tid att fokusera och handla URE för majoriteten av dagen som slutar med en vinst på 46.582,56 för dagen. Heres hur dagen såg ut på URE-diagrammet Jag handlade den dagen: På grundval av min analys av marknaden som jag just avslutat för Daily Market Advantage, sa jag till abonnenter att marknaden skulle gå in i en stark rallyfas. Detta var april 2009, bara några veckor efter marknaden bottnat från nedgången 2008-2009. DOW var omkring 6.500 när det låg och började bara rally lite, men jag var säker på grundval av min analys att vi får en rally åtminstone till 10.000-nivån. Ok, så tillbaka till denna dag så vad är en True Trend dag eller Double T dag. - Det är en dag som är så perfekt anpassad till en stark trend att det nästan inte är möjligt att tjäna pengar. Allt du behöver göra är att hoppa ombord och köra det som en surfare åker en massiv våg. När jag ser det här fenomenet äger rum inom de första 30 minuterna av handel sätter jag mig och märker. Jag avbryter alla mina möten för dagen, text min fru, det är en dubbel T-dag, stäng sedan av min mobiltelefon, koppla ur min fax, lås min kontorsdörr, ha mat och kaffe redo vid min sida och flytta inte till nästa 6 timmar eller så tills slutet. Det är så viktigt. Ok. Här är inställningen för en DUBBEL T-dag: SETUP 1: Advance-Decline Signal Om marknaden rallyar: Ange din email nedan för att ladda ner hela installationen. Den fullständiga inställningen avslöjs också i en särskild rapport som följer med Winning Trade System SETUP 2: Upp Vs Down Volume Signal Detta är lika viktigt som Setup 1. Du kan inte handla på en av dessa signaler ensam. Du behöver både för att detta ska fungera. Den fullständiga inställningen avslöjas i en särskild rapport - Gratis Idag Ta en LONG position när Setup 1 är 2000 och håller och Setup 2 trend UP. Ta ett kortläge när inställning 1 är -2000 och inställning 2 trender ner. Håll fast tills stäng och utgångsläge Det fungerar bäst med INDEX ETFs och kan till och med arbeta med 2X ETFs och till och med 3X ETF för DAGSVERKSAMHET ENDAST. Så där har du det. Beviset är i vinsten Fungerar detta fortfarande idag. Handlar jag fortfarande det Ja, det fungerar, och jag handlar självklart Varför fungerar det, jag har ingen aning, det gör det bara. Om du är en investerare eller näringsidkare, följ dagar så här, studera dem och du kommer att bli förvånad över hur bra du kan handla (hur mycket pengar du kan göra) på en True Trend-dag. Var god och ange en giltig adress där vi kan skicka dig strategiboken. Ange din e-postadress nedan för direkt tillgång till hela ebook: DISCLAIMER: Följande bör inte betraktas som personlig investeringsrådgivning. Handel med finansiella instrument är riskabelt och du bör överväga alla möjliga resultat av dina beslut. Kommentarer, uppdateringar och recensioner på denna sida och på denna webbplats är mina personliga observationer och är endast gjorda för utbildning och underhållning. Snälla diskutera dina personliga investeringsstrategier med en personlig investeringsrådgivare efter eget val innan du fattar några beslut. Ladda ner ett urval av PDF-filen för investerings - och handelsstrategi - 47K på en dag USA: s regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commission. Handel med finansiella instrument av alla slag inklusive optioner, terminer och värdepapper har stora potentiella belöningar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i optioner, terminer och aktiemarknader. Dont handla med pengar du inte har råd att förlora. Denna träningswebbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell-optioner, terminer eller värdepapper. Ingen representation görs att någon information du får kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Använd sunt förnuft. Denna webbplats och allt innehåll är endast för pedagogiska och forskningsändamål. Behaga råd från en kompetent finansiell rådgivare innan du investerar dina pengar i något finansiellt instrument. FÖRSÄLJNINGSFRISKRIVNING: Varje uppgift har gjorts för att exakt representera denna produkt och dess potential. Det finns ingen garanti för att du kommer att tjäna pengar genom att använda de tekniker och idéer eller programvara som tillhandahålls med den här webbsidan. EXEMPEL PÅ DENNA SIDA SKALL INTE TOLKAS SOM LÖSNING ELLER GARANTI FÖR RESULTAT. Copyright 2015 DayTradingCoachDay Handelsstrategier för nybörjarkurshandel är en handling att köpa och sälja ett lager inom samma dag. Daghandlare söker vinst genom att utnyttja stora mängder kapital för att dra nytta av små prisrörelser i starkt likvida aktier eller index. Daghandel kan vara ett farligt spel för handlare som är nya på det eller som inte följer en väl genomtänkt metod. Låt oss titta på några vanliga handelsdagstrategier som kan användas av detaljhandlare. (För mer, se: Handledning: En introduktion till teknisk analys.) Inträdesstrategier Vissa värdepapper är idealiska kandidater för dagshandel. En vanlig daghandlare letar efter två saker i en likviditet och volatilitet. Likviditet låter dig gå in i och lämna ett lager till ett bra pris (dvs snäva spridningar.) Eller skillnaden mellan bud och köppris på lager och lågt släpp. Eller skillnaden mellan det förväntade priset på en handel och det faktiska priset a aktiehandel på). Volatilitet är helt enkelt ett mått på det förväntade dagliga prisintervallet där en daghandlare arbetar. Mer volatilitet betyder större vinst eller förlust. (För mer, se Dagshandel: En introduktion eller Forex Walkthrough: Foreign Exchange.) När du väl vet vilka typer av aktier du söker, måste du lära dig hur du identifierar möjliga ingångspunkter. Det finns tre verktyg du kan använda för att göra det här: Intradag ljusstake diagram. Stearinljus ger en rå analys av prisåtgärder. Nivå II citatECN. Nivå II och ECN ger en titt på beställningar när de händer. Realtidsnyhetstjänst. Nyheter flyttar lager sådana tjänster berättar när nyheter kommer ut. Titta på dagdagsdiagrammen, fokusera bra på dessa faktorer: Det finns många ljusstakeuppsättningar som vi kan leta efter för att hitta en ingångspunkt. Om korrekt använd, är doji-omkastningsmönstret (markerat i gult i figur 1) en av de mest tillförlitliga. Figur 1: Titta på ljusstakar - den markerade doji signalerar en omkastning. Vanligtvis söker vi efter ett mönster som detta med flera bekräftelser: För det första letar vi efter en volymspik. vilket visar oss om handlare stöder priset på denna nivå. Observera att detta kan vara antingen på doji-ljuset eller på stearinljuset omedelbart efter det. För det andra söker vi efter tidigare stöd till denna prisnivå. Till exempel, den tidigare låga dagen (LOD) eller hög dag (HOD). Slutligen tittar vi på nivå II-situationen, som visar oss alla öppna order och orderstorlekar. Om vi ​​följer dessa tre steg kan vi avgöra huruvida Doji sannolikt kommer att producera en faktisk vändning och vi kan ta ställning om villkoren är gynnsamma. (För mer, se Forex Walkthrough: Diagrams grunder (ljusstake).) Att hitta ett mål Att identifiera ett prismål beror i stor utsträckning på din handelsstil. Här är en kort översikt över några vanliga dagstrategier: Scalping är en av de mest populära strategierna, vilket innebär att sälja nästan omedelbart efter att en handel blir lönsam. Här är prismålet självklart strax efter att lönsamheten uppnåtts. Fading innebär kortslutning av lager efter snabba rörelser uppåt. Detta bygger på antagandet att (1) de är överköpta. (2) Tidiga köpare är redo att börja ta vinst och (3) befintliga köpare kan vara rädda. Även om riskabelt kan denna strategi vara extremt givande. Här är prismålet när köpare börjar gå in igen. Denna strategi innebär att man utnyttjar en lagervolym per dag. Detta görs genom att försöka köpa på dagens låga och sälja högt på dagen. Här är prismålet helt enkelt på nästa tecken på en vändning, med samma mönster som ovan. Denna strategi involverar vanligtvis handel på pressmeddelanden eller att hitta starka trender som stöds av hög volym. En typ av momentumhandlare kommer att köpa på pressmeddelanden och rida en trend tills det uppvisar tecken på omkastning. Den andra typen kommer att försvaga prisspänningen. Här är prismålet när volymen börjar minska och bearish ljus börjar visas. Du kan se att medan inmatningarna i daghandelstrategier ofta är beroende av samma verktyg som används i normal handel, kommer de viktigaste skillnaderna att växla runt när rätt tid att avsluta är. I de flesta fall vill du lämna när det finns ett minskat intresse för aktien, vilket indikeras av nivå IIECN och volym. (För vidare läsning, se Introduktion till typer av handel: Momentumhandel och Introduktion till typer av handel: Scalpers.) Bestämning av stop-loss När du handlar på marginal. du är mycket mer utsatt för snabba prisrörelser än vanliga handlare. Därför använder du stop-förluster. som är utformade för att begränsa förluster på en ställning i en säkerhet, är avgörande när dagshandeln sker. En strategi är att ställa in två stoppförluster: 1. En fysisk slutförlustorder placerad till en viss prisnivå som passar din risk tolerans. I huvudsak är detta det mesta du vill förlora. 2. Ett mentalstopp som fastställs vid den punkt där dina inmatningskriterier bryts. Detta innebär att om handeln gör en oväntad tur, går du omedelbart av din position. Detaljhandelshandlare har vanligtvis också en annan regel: Ange en maximal förlust per dag som du har råd både ekonomiskt och mentalt att tåla. När du slår denna punkt, ta resten av dagen. Oerfarna handlare känner ofta behovet av att kompensera förluster innan dagen är över och slutar ta onödiga risker som ett resultat. (För mer information, se Stop-Loss OrderMake sure du använder den.) Utvärdering, Tweaking Performance Många människor kommer in i dagens handel, förväntar sig att göra triple-cifret avkastning varje år med minimal ansträngning. I verkligheten förlorar många dagars handlare pengar. Men genom att använda en väldefinierad strategi som du är bekväm med kan du förbättra dina chanser att slå oddsen. Så hur utvärderar du prestanda De flesta daghandlare gör det inte så mycket genom att spåra procent av vinster eller förluster, utan snarare hur nära de följer sina individuella strategier. Det är faktiskt mycket viktigare att följa din strategi noggrant än att försöka chase vinster. Genom att hålla detta som din tankegång gör du det lättare att identifiera var problem finns och hur man löser dem. Bottom Line Day trading är en svår färdighet att behärska. Som ett resultat, misslyckas många av dem som försöker det. Men de tekniker som beskrivs ovan kan hjälpa dig att skapa en lönsam strategi och med tillräcklig övning och konsekvent prestandautvärdering, kan du förbättra dina chanser att slå oddsen mycket. (För relaterad läsning, se: Skulle du tjäna som daghandlare) En ekonomisk teori om totala utgifter i ekonomin och dess effekter på produktion och inflation. Keynesian ekonomi utvecklades. En innehav av en tillgång i en portfölj. En portföljinvestering görs med förväntan på att få en avkastning på den. Detta. Ett förhållande som utvecklats av Jack Treynor som mäter avkastning som förvärvats över det som kunde ha blivit uppnådd på en risklös. Återköp av utestående aktier (återköp) av ett företag för att minska antalet aktier på marknaden. Företag. Ett skattebidrag är återbetalning på skatter som betalas till en individ eller hushåll när den faktiska skatteskulden är mindre än beloppet. Det monetära värdet av alla färdiga varor och tjänster som produceras inom ett land039s gränsar under en viss tidsperiod. Trafikstrategier 8211 Momentum Breakouts En av de bästa kortsiktiga handelsstrategierna är baserad på Momentum I8217m kommer att visa dig en av de bästa dagens handel strategier för nybörjare samt erfarna dagshandlare. Jag lärde mig denna strategi för 17 år sedan och använder den fortfarande till idag med endast några mindre ändringar. Strategin är en momentumbrytningsteknik som fångar aktier och andra marknader medan de går igenom en period med stor volatilitet och fart. En Challenge Traders Face är att hitta Momentum Den som har grundläggande erfarenhet dag handel kommer att berätta att en av de största utmaningarna för de flesta handlare är att hitta aktier och andra marknader som rör sig med tillräcklig fart och volatilitet för att göra dag handel värt. Jag kan berätta för dig av personlig erfarenhet att det inte är något mer frustrerande än att komma in på en snabbflyttande marknad bara för att se den sakta ner direkt efter att min beställning har fyllts. Eftersom dagens handel baseras på intradagmomentet, vill du se till att marknaderna du väljer och de strategier du väljer har tillräckligt med moment för att motivera din risk. Börja alltid med dagskarta Du vill börja med det dagliga diagrammet så att du kan se tidigare handelshistoria och egenskaperna hos den marknad du väljer att handla. Jag börjar med att övervaka aktier som ligger nära 90 dagars utbrott. Som du vet baserat på mina tidigare artiklar producerar 90-dagars breakout det högsta förhållandet att vinna för att förlora affärer. De bästa kandidaterna till mina affärer är antingen gap upp till 90 dagars höga eller når de 90 dagarna höga som ett utökat handelsutbud. Jag ska visa er båda exemplen så att du kan få en bra uppfattning om vilken typ av inställning du behöver hitta. Lageret når 90 dagars högt genom att gå igenom det övre motståndsområdet. Du behöver bekräftelse innan inträde När lagret bryter ut över 90 dagars höga, väntar jag på en bekräftelsessignal. Det finns för många falska avbrott och jag vill se till att momentumet är verkligt och inte slutar omedelbart efter att priset brister ut ur affärsområdet. Mitt villkor för tillträde är en klyftsdag efter avbrottet från 90 dagars pris högt. Detta innebär att om priset slopit ut ur 90-dagarsintervallet genom att gapa upp vill jag se en andra klyvdag före min ingång. Du kan se i det här exemplet hur lageret bryter ut och återigen går upp för den andra dagen i rad. Det här skulle vara tillräckligt för att jag skulle rättfärdiga att komma in i beståndet. Lägg märke till hur lagerhålen återstår efter att ha gått ut ur handelsområdet Hur man går in och avslutar handeln När du har fått en fast bekräftelse genom ett andra gap kan du säkert komma in på marknaden. Mitt råd skulle vara att titta på marknaden noggrant före öppningen och få en känsla för det lager du handlar om. Om aktiemarknaden eller annan marknad du handlar öppnas med en lucka upp kan du säkert skriva in en order på marknaden om det finns tillräcklig volym på marknaden du handlar. De flesta marknadsordningar fylls omedelbart så att du kommer att vara säker på att ditt tillstånd för tillträde har blivit helt nöjd innan din beställning utförs. När din beställning är utförd, stanna du med handeln tills stängningsklockan. Eftersom det här är en momentumstrategi är oddsen för slutkursen i topp 20 procenten av den högsta priset ungefär 80 procent, så jag föreslår att du håller handeln till stängningsklockan och avslutar MOC eller (Market on Close) Din slutförlustorder Är 0,05 Cents nedanför den låga på inträdesdagen Hur om ett annat exempel Om du var uppmärksam på några minuter sedan kanske du har märkt att jag sa att den första eller den första brytningen utanför handelsområdet inte behöver vara ett mellanrum men kan vara en längre räckvidd dag. Jag vill se till att du förstår klart begreppet utvidgat handelsområde så att det här exemplet utnyttjar ett lager som bryter utanför 90-dagars tradingintervall genom volatilitet och pris istället för luckor. Allt bortom den punkten är detsamma, förutom att den initiala uppställningen kan ersätta det första klyftan om det utvidgade handelsområdet är tillräckligt starkt nog. There8217s en formel för att beräkna det utvidgade intervallet men jag kommer att spara den förklaringen för en annan dag. Här kan du se hur aktiehandelns utbud är nästan tredubblat det senaste handelsområdet för denna aktie. Det här är den typ av starka handelssortiment som du vill se utgå från 90 dagars pris högt. Breakout Bar är ungefär tre gånger Storleken på den genomsnittliga handelsbalken för den här aktien När du väl har identifierat beståndet med ett tillräckligt högt breakoutområde eller ett gap som vi såg i föregående exempel kan du börja övervaka det före nästa dag8217s morgonöppning session för att se till att du ser en lucköppning. Kom ihåg att oavsett hur bra den ursprungliga brytningen ser ut måste du se till att din inmatning föregås av en lucka oavsett vad. Here8217s är ett perfekt exempel på en utvidgad handelstäckningsavbrott följt av ett gap direkt före införandet. Du måste vänta på luckan före inträde Ingen fråga Vad du kan se i det här exemplet hur inmatningen och utträdet visas på ett intradagskarta. Observera Jag väntar på klyftan och lägger sedan in en order på marknaden omedelbart efter öppningsgapet. Ordern tar vanligen cirka 3 sekunder att genomföra på en volatil marknad. Jag rekommenderar att du tittar på marknaden nära öppningen så att du är redo att gå när och om klyftan inträffar. Stop-lossnivån är placerad 0,05 cent under spaltfältet, så du borde inte ha något problem att identifiera det och placera det omedelbart efter att du fyllt. Placera din slutförlustorder omedelbart efter att du fått din post Fyll tillbaka saker att tänka på Momentumbrytningen är en av de enklaste och mest produktiva handelsdagarna för handlare som letar efter momentuminställningar. Kom ihåg att pausen kan vara antingen ett mellanrum eller en utökad räckvidd. Hur som helst kan du inte komma in i handeln innan ett bekräftelsesklyftspel som inträffar vid öppningen efter brytningen utanför affärsområdet. Se till att du placerar din stopporder omedelbart efter att du fått din fyllning och don8217t försöker avsluta strategin före stängningsklockan. Det här är rent momentum så du vill se till att du ger strategitiden till jobbet. För mer om detta ämne, gå till: Så här lära dig dagens handel och uppnå dagens handelshändelse Ha en bra handelsdag Genom Roger Scott Senior Trainer Market GeeksDays Trading Strategies and Techniques Using Price Action Att lära sig olika dagshandelstrategier var i många år en väldigt intressant strävan efter mig innan de avvecklar följande equity trading metoder. Alltid intresserad av att förbättra mina tekniker, undersökte jag många olika tekniker. Som nybörjare är jag säker på att många av er i samma utredningsform som jag var årtionden sedan. Låt oss möta det, det är väldigt frestande att byta strategier även om vi redan har strategier som är framgångsrika, eftersom vi alltid strävar efter att förbättra. Men jag måste säga dig när det gäller aktiemarknadshandel, snälla förstå grunderna för handel med pengar innan du sätter dina hårdförtjänta pengar i fara. Den bästa strategin i världen gör dig absolut inte bra utan en gedigen förståelse av positionering. Dagens handelsstrategier Jag ska visa dig metoder som jag har använt med framgång under åren. De är tekniker som är lämpliga för nybörjare, eftersom de är enkla och lätta att förstå. Det är mycket möjligt (men vi vet aldrig säkert), de kommer att fortsätta att arbeta i framtiden, eftersom de bygger på enkel prisåtgärd och inte optimeras på något sätt. Detta är en fördel med prishandelshandel har över indikatorbaserad handel. Att försöka optimera dina metoder genom att göra ständiga förändringar i indikatorvärden leder endast till frustration. Dessa metoder kan säkert ändras för att passa dina egna behov. Försök bara att komma ihåg grunderna i dagens systemdesign. Sätt dina stopp i rimliga områden, använd avgångsstrategier, till exempel efterföljande stopp som låter dina vinnare springa, var uppmärksam på positionens storlek och du får en bra chans att tjäna lite pengar. Om du vill se aktuell, nuvarande exempel på dagens tradingstrategier och tekniker nedan, lägger jag in exempel på mina dagliga handelslagringsbloggar. Så kom igen och ta en titt. För att hålla saker enkelt och eftersom vissa besökare inte vet vilka korta affärer, förklaras alla strategier med hjälp av Långa poster (köp). Men kom ihåg att alla metoder kan vända och handlas korta också. Klicka på tabellerna nedan för att se en detaljerad förklaring av varje metod. Strategi 6: Fibonacci Retracement - BreakOut Strategy 8: Daglig Inside Bar Trading Strategy Kom ihåg att dagens handelsstrategier är handelsuppsättningar och är avsedda att skapa möjligheter för handelsposter. De är inte kompletta system. Du måste lägga till egna automatiska eller diskretionära stopp och avsluta strategier. Du måste också bestämma positionering för varje handel du gör. Jag rekommenderar starkt manuell eller automatisk backtesting av ett komplett system som du skapar, när det är möjligt, för att avgöra huruvida den har positiv förväntan eller inte. Självklart är det inte möjligt om din plan är att handla på ett diskretionärt sätt. Och det här är inte nödvändigtvis en nackdel, eftersom du kan få platsmönster och annan viktig information, som du förmodligen aldrig (eller åtminstone har en mycket svår tid) kunna effektivt programmera till en dator. Jag är säker på att vissa kommer inte att hålla med det uttalandet. Veta också att bedömning och kvantifiering av risk och belöning för kompletta system alltid kommer att baseras på historiska data. Det är bra att vi har all den informationen att titta på, men kom alltid ihåg att det framtida marknadsbeteendet inte kommer att se exakt ut som det förflutna. Detta är en stor begränsning i systemutvecklingsprocessen, men vad kan vi göra utom att extrapolera från historiska data och använd vår hjärna så snabbt som möjligt anpassas till förändringar på marknaden tills du kan skapa en kristallkula för att se framtiden, det kommer alltid att vara en företags önskan att hitta en nästan perfekt korrelation mellan tidigare och framtida marknadsbeteende. Men eftersom det inte kommer att hända för dig, se till att du genomför goda pengarhanteringsmetoder, så att du kan få fel och tjäna pengar fortfarande. SÖKER FÖR MER PRIS ÅTGÄRDSPATTER FÖR ATT VARA HANDELSSTRATEGIERNA FÖR AKTIEFÖRDAGSDAGERNA är utmärkt och kommer att fortsätta att producera år efter år. Om du är en pris aktör näringsidkare eller vill lära dig att vara en, kommer du att älska strategierna i min nya eBook. De är ett komplement till de fria strategierna ovan. Klicka på eBook för mer information. Om handlingshandel inte är din sak, och du vill lära dig mer om handel med indikatorer, så kanske du är intresserad av en annan sida jag har skrivit om aktiemarknadsstrategier med hjälp av indikatorer.

No comments:

Post a Comment